четвртак, 6. фебруар 2014.

EDB odbacila 95 posto žalbi Beograđana!

ZA svega pet odsto, od ukupno 10.300 reklamacija na decembarske račune
za struju, "Elektrodistribucija Beograd" priznaje svoju grešku. Prema
njihovim prvim podacima, koji su stigli iz kontrole i analiza žalbi
potrošača, EDB smatra da je opravdano i osnovano - svega 470 i to
isključivo zbog grešaka u očitavanju električne energije. U udruženjima
potrošača tvrde da su ove brojke sigurno netačne i da se radi o
klasičnoj obmani sugrađana. 

z "Elektrodistribucije Beograd" su tokom januara na adrese 800.000
domaćinstava stizali vrtoglavo veliki računi za potrošene kilovate. Iako
je decembar prošao sa temperaturama koje su iznad prosečnog nivoa za to
doba godine, veliki broj Beograđana dobio je dug za obračunatu struju i
za 100 odsto veći nego što su očekivali.

Baš zato, šalteri EDB
bili su krcati tokom prethodnog meseca, jer je 10.300 domaćinstava
podnelo pritužbu na visinu računa. Ipak, u ovom javnom preduzeću u sredu su podvukli crtu i rekapitulirali sve sporne račune za decembar.

-
Utvrđeno je da je svega 470 tužbi na visinu računa i osnovano - kažu u
EDB. - Analizirali smo sve reklamacije i razgovarali sa svim učesnicima u
procesu očitavanja, obrade i dostavljanja računa za električnu eergiju.
Naše kontrole su utvrdile da je do grešaka, u svim slučajevima, došlo
samo zbog propusta kod očitavanja strujomera i potrošenih kilovata.
Znači, nije bilo grešaka na višim nivoima, već se radi o klasičnim
problemima na terenu.

REKORDNA POTROŠNjA U JANUARU
BEOGRAĐANI su tokom januara potrošili rekordnih 33.000 megavat-časova
struje, kažu u "Elektrodistribuciji Beograd". - Ledeni talas, koji je
prestonicu zakačio poslednje dve nedelje, doveo je do najveće potrošnje
električne energije, koja je zabeležena upravo 31. januara - kažu u EDB.
- Najveće opterećenje sistema je bilo u popodnevnim časovima, kada svi
kuvaju, pale sijalice i grejalice - 1.470 megavata. Ipak, nismo imali
nikakvih problema u snadbevanju.
Ovi prvi rezultati problema
koji je pogodio ogroman broj domaćinstava u prestonici naišli su na
apsolutno osporavanje, kako sugrađana koji misle da su oštećeni, tako i
potrošačkih udruženja.

- Ubeđeni smo da su podaci sa kojima su
sad izašli netačni - objašnjava Goran Papović, direktor Nacionalne
organizaicje za zaštitu potrošača Srbije.

- Ministarstvo
energetike je formiralo tim za utvrđivanje odgovornosti za nerealne
račune za energente, a mi smo u njemu. Mada ćemo konačne rezultate
istrage o potrošnji struje imati za nekoliko dana, svi podaci do kojih
smo mi došli ukazuju da, kada je u pitanju rad "Elektrodistribucije
Beograd" - baš ništa nije logično. Ni njihovi obračuni, ni rezultati,
niti upravljačke odluke.






PROBLEMI ZBOG PRODAJE STANA

SUDSKI
izvršitelji zakucali su ovih dana na vrata velikog broja sugrađana,
koji su odavno prodali stanove, ali se nisu odjavili u distribucijama.
Tako su sada dobili basnosnovne tužbe za neplaćene račune za struju, za
nekretnine koje više ne poseduju.

U EDB objašnjavaju da će svi
sa dokumentima iz poreske, kojim se pravda prodaja stanova, moći i bez
prisustva novog kupca stana da se odjave, a dug prebace na pravog
neplatišu.



     __________________ Ovo su stvari za Ginisovu knjigu čuda!!!





EDB odbacila 95 posto žalbi Beograđana! | Beograd | Novosti.rs

Нема коментара:

Постави коментар

Из пристиглих писама

  • УСПОМЕНЕ И ПРИКЉУЧЕНИЈА - 16.12.2022. То није снимила жена чије фотографије волим, већ ја, посматрајући кроз балкон наше друге куће чуда светлости и део хоризонта на југозападу. Хор...
    Пре 3 месеца